Monday, February 8, 2010

cuti makin dekat, ape gua nak buat?

gua jeles tengok memembe gua sibuk stadi, buat assignment dan tesis
gua runsing
bila la lecturer gua nak bagi semua2 tu
haish...
gatal tangan da neh

6 comments:

wanii said...

gatal tangan?

haaa...kan dah ad keje nak wat
blh la garu tangan yang gatal tu
hehe

Nathalia said...

meh tolong wat tesis i nak??
xstart pape ag neyh..
huhuhu

orked hana said...

bila nak balik kangar????

alepzuhri said...

wanii - keje tu tak berpekdah pun..gua tak suke wat keje2 centu..huhu

nathalia - bulih gak tu... i nye tesis pun masih terumbang ambing nih
hehu

hana - raya cina ni balik la kot...da lame sgt da tak balik ni

Seri said...

ntah. x yah buat apa2

alepzuhri said...

bermalas malasan saja~