Tuesday, June 16, 2009

gua rasa panas~~

baru je skejap aku jejak kaki aku kat universiti kesayangan aku nih
tapi bahang kepanasan dia macam aku dicampakkan ke neraka jahanam
fuh2
berpeluh2 buntut aku dok kat sini
tak tahan lagi
aku kena siapkan cepat2 report LI aku tu
supaya aku boleh balik umah dengan tenang setenang laut state zero
aku rindu dok kat kapal
masa2 dengan bebudak neh
hehehehe
rahsia besar tidak boleh diceritakan disini
ditakuti akan merosakkan pemikiran manusia
banyak menda aku nak cite pasal LI ni
tp takde mase lagi sbb tengah sibuk dok wat repot jahanam ni

***
ciao

2 comments:

BOURNE said...

haha..kt stu mmg panas..

Anonymous said...

lancau la lu budak perlis...same je ngn budak kedah..