Friday, July 3, 2009

sepandai - pandai tupai melompat

aku tatau kenapa
semenjak dua menjak ni
kalo macam kepala aku serabut
die mesti akan efek ke badan aku jugak
badan aku rase macacm lemah longlai je
mungkin sebab lemah semangat kot

***

baru2 ni lak terjadi satu kisah yang menggemparkan seluruh warga kelas aku
kami ni da abes selamat da dari ancaman dunia
tetapi disebabkan oleh seseorang antara kami terkantoi
maka satu kelas terkena tempias2nya
yang seronoknya
semua jadi tak kesah apa yang akan berlaku selepas ini
kalo kene buang pun buang la
semua da pasrah yang amat da
pandai buat pandai tanggung la kan?
hehehe
mak aku tersenyum je tengok aku kat umah ni
cool semacam je walopon terdapat riak2 muke gelisah terpapar kat muke aku ni
mungkin die paham kot
dan aku suka
sebab aku tak payah nak sembunyi apa2 dari dia
mak aku mmg cool
disebabkan faktor genetik
ke'cool'an mak aku telah diperturunkan dekat aku dengan cemerlang sekali
dan aku suka lagi
***

tengok je la ape jadi pasni ye kawan2?
semoga kite semua selamat dari ancaman dunia...
amin~

1 comment:

astutu said...

ouh..dah tau dah menaip ape ritu..
i knew it!!!
bersungguh2 tul menaip..smpai nk tercabut2 key tuh..hukhuk...