Friday, October 17, 2008

apabila aku dalam mode hipertensi atau kebosanan


disaat aku suka
dia ada
disaat aku berduka
dia ada jugak
bila la dia nak ilang?
haih...


ps:amaran dari aku,merokok membahayakan wallet anda


8 comments:

Bule said...

marlboro tu mmg kesukaan kau dari dulu.
aku jer xboleh nak masuk dowh.

nie blog baru aku..blog lame dah hilang..

http://namasayebule.blogspot.com/
tukar link tu yer..

demang said...

ooo inilah punca aku lihat gigimu semakin perang warnanya..

kau perlukan rawatan hati dan gigi la alip

alepzuhri said...

rawatan hati?mcm mane tu demang?
huhu

Numan said...

marlboro...the rokok pertama yg bertahta didalam paru2 gua..

Bule said...

hahaha...
first asap rokok yang masuk dalam peparu aku bukan marlboro tetapi L&M merah dowh..
mase tu batuk sampai nak keluar jantung tu..hahaha..

alepzuhri said...

fuh2
LM merah sial
aku takleh masuk langsung dengan yg tu
kekadang je bley
huhu
mesti ko nyesal kan bule?

alepzuhri said...

asap first masuk dalam peparu aku rokok gulung harvest tu
nyesal aku
cis2
hahahaha

pendang said...

fuck aliff...idup pendang...