Monday, October 20, 2008

mengimbau kenangan silam

aku tgk2 balik gamba2 lama time kat matrik dulu
pehtu terjumpa gambar ni

tetiba perasaan rindu menusuk kalbu
teringat kenangan manis semasa kami bersama
men game dalam kelas bagai tiada esoknya
antar virus kat sesape yg bukak bluetooth
isk...
banyak lagi la kenangan indah aku ngan henpon ni yang tak dapat aku karang kat sini
henpon ku(ujung bawah kiri) telah dilarikan oleh orang lain
henponku curang
dia lari dengan laki lain
apa boleh buat...
aku tak cukup baik untuknya
aku pasrah
aku rela dia pergi meninggalkan aku
mungkin itu yang terbaik untuknya
;p



4 comments:

demang said...

setelah membaca post ko nie aku teringat ngage lama aku yg dicurik mat burn(disyaki)...

aha..nak tengok gak pic mase kat m3x dolu2

Bule said...

hahaha...
mcm2 dowh kenangan kat matrik dulu..
aku xbanyak gambar..bak mai gambar skit..

alepzuhri said...

hak aa
demang
ngage lame ko da la hot
suke tol aku
huhuhu
ko nk gamba ke bule?
bulih2
hehehe

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.