Wednesday, October 29, 2008

ahad yang best

perjalanan hidup aku untuk minggu ni agak2 hectic jugak...macam2 problem datang kat aku sekaligus...naik pening aku pikir cane la nak buat utk setelkan natang2 bodoh ni...pkir punye pkir last2 aku jd mcm fius tercabut kejap...aku offkan kepala otak aku ni dari nak memikirkan benda2 yang menyerabutkan kepala otak aku yang slalunya tenang ni...hehehe...da la final nak dekat da...esok weh...sial sungguh....stadi ape pun haram...arini{ahad} adalah mase yang aku paling suka...bley tdo tanpa batasan...takyah nak dok pkir nak bangun pkol bape etc2...so aku guna arini sebaik mungkin sebelum ada la satu benda lagi datang menyerang ketenteraman hari yang aku suka ni...

wtf?

ps:aku suka hari ahad...bley brehat

2 comments:

maelbest said...

hei kau,.bile kau nak balik hah,..kau dah lama x balik kan,..

Astrinee Adian said...

sunday morning....
*cip cip cip* bunyik burung...
*pet pet pet* bunyik apek jual sayo...
*hahahaha* bunyik budak main2...
.
.
.
.
*kroih kroih kroih* bunyik alep tdo..
sunday evening..
*kroih kroih kroih* bunyik alep masih tdo..