Monday, November 3, 2008

.........

arini aku rasa macam aku mengalami keadaan kepenatan otak...jarang skali berlaku ni...aku harus belajar dengan lebih rajin untuk masa depan aku yang tatau la cerah atau tak brape nak cerah tu...haih

blajar2!

4 comments:

~mademoiselle hana~ said...

owh.bagus!belajar.mari blajar!
selamat berjaya.;)

maelbest said...

hei kau,..
selaen belajar psl kapal,.
kau kene belajar cara2 nak selamatkan diri ketika terkandas di dalam lif bersama 17 org yg laen,..hahahaha

demang said...

alip pas exam kite tengok quantum of solace ngan heri potter..orait?

alepzuhri said...

hana:
mekaseh2..hehehe...selamat berjaya untuk cikgu!

tuan mael:
hehehehehe...tu la pasal tuan...pasni sy ingat nak wujudkan jugak subjek tu
subjek 'bagaimana melepaskan diri dari lif yang dipenuhi oleh 18 org'
hehehehhee

demang:
okeh2...aku pun mmg cadang nak tgk yang tu...huhuhu