Tuesday, November 18, 2008

Sahabat

kekadang aku rasa penat memikirkan apa yang perlu aku buat untuk aku puas kan hati dan jaga hati orang lain yang aku tau mereka2 itu pastinya takde nak jaga dan puaskan ati aku...pernah sampai satu kali tu fius aku dah hampir meletup sebab aku bengang sangat dengan seorang budak celaka ni...punya la aku layan dia baik2 etc etc...bila sampai satu masa dia sendiri yang sabotaj aku...cibet tol...lepas pada kejadian tu aku dah ubah tune aku yang suka menjaga hati dan perasaan orang lain kepada pegi mati sama kau...jangan kacau hidup aku...jika kacau nescaya merana...hehehe...aku sekarang hanya hidup untuk diri aku dan sahabat2 yang aku iktiraf sebagai sahabat setelah melalui banyak susah dan senang bersama mereka...aku amat senang bersama2 dengan mereka semua...mengikut perkiraan aku mereka itu semua tak sampai 20 kot bilangannya...biarlah orang kata aku ni pilih kawan ke apa...tapi tu hak aku kan?suka hati aku la aku nak kawan dengan sapa2 pun...bukannya aku kacau hidup orang yang cakap2 belakang tu...penat weh layan orang yang layan kau macam haram...masa susah cari kita ni...time masa senang entah ke mana tah diorang pergi...so~aku amik keputusan persetankan orang2 yang berperangai macam ni...tak rugi mana pun...baik stay dengan mana yang ada...lagi tenang dan senang hidup aku...

ps:pesal aku tulis entri ni eh?hurm~aku bukan dalam keadaan emo okeh?

5 comments:

~mademoiselle hana~ said...

kawan senang dicari.
tapi sahabat sukar. ;)

alepzuhri said...

btul2
amat stuju ngan hana
sahabat cukup susah nak cari
hehehe

Astrinee Adian said...

see..more sucky people...
like what i said..
sucky people sucked..hahaha...

alepzuhri said...

hehehe
stuju~~~
sucky people sucked
pegi mati sama diorang
hehehe

demang said...

oo saya mempunyai nilai rasa yang tinggi terhadap tut sucker
hehe